HTML

Archívum

Filozófia

Irodalom

Film

Zene

2010.01.23. 10:33 stermi

A legjobb magyar albumok a születésem óta - előzetes

Volt nekem korábban egy másik blogom, amit még egymagamban írtam, és Agylavór néven futott. Ott, azon az oldalon kezdtem el írni a "Legjobb magyar lemezek a születésem óta"-sorozatot. Maga, az elhatározás akkor vált bennem határozottá, amikor tavaly augusztusban meghalt Cseh Tamás. Cseh Tamás, aki a magyar zene történetének még az elmúlt 18 évében is meghatározó jelenség volt.

1992-ben születtem. Ekkoriban született még számos lemez is. És minden évben még számos lemez készült, miközben én mindig 1 évvel idősebb lettem. Az itt felsorolandó lemezeket természetesen nem hallgattam minden esetben a megjelenésük évében (tehát nem hallgattam például 1 évesen Európa Kiadót), azt csak később egyeztettem össze a saját éveimmel. Viszont idén betöltöm a 18-at, és talán ez is ok lehet arra, hogy valamiféle dokumentációt hagyjak az utókornak életem első 18 évéről, könnyűzenei szemszögből. Nyilván nem lesz történelmi tananyag, de hátha egyszer rátalál valaki, aki majd mondhatja, hogy "élt egyszer egy srác, aki így és így értelmezte a '90-es és '00-s évek magyar lemezeit."

Ennek a sorozatnak az első 15 része már fent van ugyan az "Agylavór" blogomon, de azt az oldalt - előreláthatólag - nem fogom folytatni. Ezért szeretném átmenteni ide - némileg talán átírva, módosítva, kibővítve - azt az első 15 részt. Előfordul, hogy 1 évhez több lemez tartozik, és időnként még az is előfordulhat, hogy egy sem.

Előre is kellemes olvasgatást kívánok minden ide látogatónak!

Üdvözlettel: Stermi

Szólj hozzá!

Címkék: 1992 cseh tamás a legjobb magyar lemezek a születésem óta


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalletra.blog.hu/api/trackback/id/tr791694610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása